“Business Management School” MMC olaraq "İnsan Resursları" sahəsindəki ən iri həcmli təlimimiz olan, 40 dəfə təşkil edərək uğurla keçirtdiyimiz "İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi" təliminin 41-ci sessiyasının qeydiyyatını açıq elan edirik.
Təlim kimlər üçün nəzərdə tutulub?
- İnsan Resursları üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
- İşə qəbul üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
- Təlim və İnkişaf üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
- İnsan Resursları əməliyyatları üzrə mütəxəssis, menecer və rəhbərlər
Bu təlimdə iştirak etmək sizə nə qazandıracaq?
- İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi üzrə aşağıdaki funksiyalarını dərindən mənimsəyərək öyrənəcək, bu istiqamətdə praktiki vərdişlərə yiyələnəcəksiniz;
- İnsan resurslarının təşkilatlanması
- İnsan resurslarının planlaması
- İşə qəbul və seçim mərhələsi
- Adaptasiya sisteminin qurulması
- Xidməti fəaliyyətin (performansın) idarə edilməsi
- Təlim və inkişaf sisteminin qurulması
- Karyera və istedadların idarə edilməsi sisteminin qurulması
- Məvacib strukturunun qurulması
- Motivasiya (maddi və qeyri maddi) sisteminin qurulması - Hər biri İnsan Resursları idarəçiliyi üzrə 20 ildən çox mütəxəssis və rəhbər təcrübəsinə sahib 5 peşəkar təlimçinin bilik və təcrübələrini öyrənmə imkanı əldə edəcəksiniz.
- Təlim sonunda təlimçilərin rəyləri və imtahan nəticələri əsasında ən parlaq iştirakçılar seçilərək istedadlar hovuzuna daxil ediləcəklər. İstedadlar hovuzunun üzvləri təlim bitdikdən sonra təlimçilərimizdən 2 ay müddətinə mentorluq xidməti alacaq, təlimçilərimizin və Business Management School-un xüsusi referansını alma imtiyazı əldə edəcəklər. Eyni zamanda tərəfimizdən onlar üçün xüsusi ödənişsiz təlim və seminarlar təşkil edilərək daha çox inkişafları təmin ediləcəkdir.
- Təlim sonunda keçiriləcək imtahanda 70%-dən yüksək nəticə göstərənlər Diplom ilə təltif ediləcəklər.
I modul | Biznes idarəçiliyində İR idarəçiliyinin rolu və Strategiya (6 saat) |
Müşfiq Əmircanov |
İRİE əhəmiyyəti | |
İR əsas məqsədi | |
İR funksiyaları (modulları) | |
İR nəyə fokuslanmalıdır? | |
Strategiya | |
Vizyon | |
Missiya | |
Dəyərlər | |
İR strategiyası | |
İR strategiya nümunələri | |
İR strategiyanın Biznes strategiya ilə uzlaşması | |
Strateji plan | |
Strateji planın 4 addımı |
|
II modul | İR Planlama (8 saat) |
Pərviz Qasımov |
Plan, Planma və İR planlama anlayışları | |
İR planlamanın məqsədi, vacibliyi və faydaları | |
İR planlamanın funksiyaları | |
Şirkət planı ilə İR plan arasındakı əlaqə | |
Effektiv İR plan necə olmalıdır | |
İR planlamada iştirak edən tərəflər | |
İR planlamada lazım olan resurslar | |
İR planlamanın mərhələləri | |
İR planlamaya təsir edən xarici və daxili faktorlar | |
İR Planlamada istifadə edilən təxmin metodları: mühakimə əsaslı və Riyazi | |
İş analizi, İş və zaman etüdü, İş dizaynı (submodul) | |
İş analizi nədir | |
İş analizinin məqsədi, əhəmiyyəti və istifadə yerləri | |
İş analizində istifadə edilən metodlar | |
İş analizi prosesinin mərhələləri: İş analizinin planlanması, İş analizinin hazırlanması və tanıdılması, İş analizi prosesinin aparılması, Vəzifə təlimatları və vəzifə tələblərinin formalaşdırılması, Vəzifə təlimatları və vəzifə tələblərinin güncəllənməsi | |
İş analizi anketinin komponentlər | |
Anketdə olmalı suallar | |
Müsahibə müsahibə metodunda suallar | |
Müşahidə metodunda diqqət edilməli məqam | |
Praktiki çalışma | |
Vəzifə təlimatı və Vəzifə tələbinin fərqi | |
İş etüdü və Zaman etüdü | |
İş dizaynı | |
İR metrikləri və analitikası (submodul) | |
İR metriklər nədir | |
İR metriklərin məqsədi və əhəmiyyəti | |
Metrik formaları (sayısal, maliyyət, faizlə) | |
Metrik növləri və formaları | |
Metriklər harada istifadə edilir? | |
İR metrikləri | |
İR analitika | |
İR analitika nədir? | |
İR analitika niyə önəmlidir? | |
İR analitika nümunələr | |
III modul | İşə qəbul və Seçim (8 saat) |
Fərid Tağıyev |
İşə Qəbul prosesinə hazırlıq mərhələsi: istedad xəritəsi, işə qəbul strategiyası və korparativ dəyərlər | |
İşə Qəbul strategiyası hazırlarkən turnover hesabatına istinad | |
İşə Qəbul Tuneli (Recruitment Funnel) və onun mərhələləri | |
İşə Qəbul Tunelinin metrikləri | |
Effektiv işə qəbul prosesində planlama və metod formalaşdırma | |
Namizəd mənbəyinin yaradılması, potensialları cəlb edə biləcəyimiz qaynaqlar | |
Effektiv işə qəbul prosesi üçün işəgötürən markası (employer branding) | |
Sosial Media və E-Recruitment qaynaq yaratma metodu kimi | |
“İstedad” və “potensial” anlayışı | |
Namizəd seçimi mərhələsində istifadə olunan alətlər: intelektual və emosional zəka testləri, peşə testləri, şəxsiyyət inventarı testləri - DİSC, 16 PF, dəyərləndirmə mərkəzləri | |
İşə Qəbul müsahibəsinin növləri və onların tətbiq edilmə məqamları | |
Effektiv işə qəbul üçün səriştə əsaslı müsahibə və STAR metodu | |
Dəyərləndirmə prosesində iş ailələrinə əsasən səriştə matriksinin qurulması və tətbiqi | |
Prosesdə iştirak edən namizədlərin dəyərləndirilmə metodları | |
İşə Qəbul Prosesində ERP və onun seçimi | |
İşə Qəbul Prosesində analiz və hesabatlılıq | |
İşə qəbul prosesinin referans araşdırması mərhələsi və yekun dəyərləndirmə mərhələsi | |
İş təklifi mərhələsi və diqqət edilməsi lazım olan nüanslar | |
Prosesə cəlb edilən və uyğun görülməyən namizədlərə geridönüş edilməsi prosesi | |
Stratejik İşə qəbul üçün keçmiş, mövcud və gələcək trendlərin analizi | |
IV modul | Adaptasiya (2 saat) |
Fərid Tağıyev |
Adaptasiya proqramının mahiyyəti, məqsədi və mərhələləri | |
Oryantasiya proqramının təşkil edilmə metodları | |
Sınaq müddətində işçinin dəyərləndirmə metodları və geridönüş edilməsi mərhələsi | |
Adaptasiya sisteminin idarə edilməsində ənənəvi və müasir yanaşmalar | |
Adaptasiya prosesində yekun dəyərləndirmə |
|
V modul | Performansın idarə edilməsi (8 saat) |
Müşfiq Əmircanov |
Performansın idarə edilməsi nədir? | |
Performansın idarə edilməsinin 3 mərhələsi: | |
Performans qiymətləndirmənin məqsədi | |
Performans qiymətləndirməni şirkət rəhbəri, şirkət və işçilər üçün faydaları | |
Peformans qiymətləndirmə kriteriyalarının müəyyən edilməsi | |
Hədəflərin və KPI-ların müəyyən edilməsi | |
Fərdi və komanda hədəflərinin uzlaşdırılması (kaskadlama) | |
Performans qiymətləndirmə metodları (360 dərəcə və.s) | |
Performans qiymətləndirmə prosesi (XFQ) | |
Təməl qiymətləndirmə xətaları | |
Performans qiymətləndirmə görüşlərində diqqət edilməli məqamlar | |
Geribildirimin önəmi və formaları | |
Performans qiymətləndirmə nəticələrinin təhlili və tətbiqi |
|
VI modul | İstedadların idarəedilməsi və Karyera planlama (6 saat) |
Pərviz Qasımov |
İstedadın idarə edilməsində bəzi anlayışlar (istedad, potensial, performans) | |
İstedadların idarə edilməsinin önəmi | |
İstedadların idarə edilməsi prosesi | |
Karyera planı | |
Təyinat və yüksəliş kriteriyaları | |
Kritik vəzifələrin müəyyən edilməsi | |
Kritik vəzifələrə davamçıların hazırlanması planı | |
İşçilərin qiymətləndirilməsi və potensialların müəyyən edilməsi | |
İstedadların inkişaf etdirilməsi | |
Davamçılar planının mərhələləri | |
Rotasiya planı | |
Fərdi inkişaf planı | |
Fərdi inkişaf planının komponentləri | |
Ölçmə və qiymətləndirmə vasitələri | |
Səriştələrin istifadə edilməsi | |
İstedad matrisi (9 box) |
|
VII modul | Təlim və inkişaf (8 saat) |
Alruz Sultan |
Tərtib (İllik Təlim Planının tərtib edilməsi) | |
Fərdi qiymətləndirmənin aparılması | |
Qiymətləndirmə meyarlarının müəyyən edilməsi | |
Fərdi Qiymətləndirmə Blankının tərtib edilməsi | |
Təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi | |
Təlim Müraciəti Blankının tərtib edilməsi | |
Təlim Müraciəti Blanklarının analiz edilməsi | |
İllik Təlim Büdcəsinin tərtib edilməsi | |
İcra (İllik Təlim Planının icra edilməsi) | |
Prioritetlərin müəyyən edilməsi | |
Təlim bölməsinin fəaliyyət planının tərtib edilməsi | |
Təlim müəssisələri və Təlimçilərin axtarışı | |
Rəsmiləşdirmə və təşkilati işlərin həyata keçirilməsi | |
Təlimin qiymətləndirmə meyarlarının müəyyən edilməsi | |
Təlim Qiymətləndirmə Blankının tərtib edilməsi | |
Hesabat (Təlimlərlə bağlı Hesabatın tərtib edilməsi) | |
Keçirilən təlimlərin data bazasının yaradılması | |
Sertifikatların data bazasının yaradılması | |
Qiymətləndirmə blanklarının data bazasının yaradılması | |
Təlimlərlə bağlı illik hesabatın tərtib edilməsi |
|
VIII modul | Əmək haqqı sisteminin qurulması və Mükafatlandırma (8 saat) | Nurlan Şixəliyev |
Əmək haqqının strateji məqsədləri və əhəmiyyəti |
|
Əmək haqqı sistemində inteqrasiya olunmuş yanaşma | |
Əmək haqqı strukturunun formalaşdırılması üçün modellər | |
Əmək haqqı sistemində 3P konsepsiyası və Performans əsaslı əməkhaqı sisteminin qurulması | |
Vəzifə dərəcələndirmə və əsas prinsipləri | |
Vəzifə dərəcələndirmə metodlarının tətbiqi Hay metodu, JET metodu | |
Praktik məşğələlər | |
Əmək haqqının idarə olunması siyasətinin formalaşdırlması | |
Əmək haqqı artımları üçün strategiyalar | |
Əmək haqqı büdcəsinin formalaşdırılması və proqnozlaşdırılması | |
Praktik məşğələlər |
|
IX modul | İşçi bağlılığı və Motivasiya (2 saat) |
Nurlan Şixəliyev |
İşçi bağlılığı (loyallığı) nədir? | |
İşçi bağlılığının (loyallığının) əhəmiyyəti | |
İşçi bağlılının (loyallığının) şirkətə faydası | |
İşçi bağlılığın işçi axınına təsiri | |
İşçinin işdən ayrılma maliyyəti | |
İşçi məmnuniyyəti və işçi bağlılığı arasındakı fərqlər | |
İşçi bağlılığı modeli | |
İşçilərin şirkətə bağlı olduğunu necə anlamaq olar? | |
İşçi bağlığını təmin etmək və ya artırmaq üçün nə etmək olar? | |
Təşkilat, iş və komanda səviyyələrində işçi bağlılığı | |
İşçi bağlılığını kim yaratmalıdır? Bu prosesdə komanda liderinin rolu və məsuliyyətləri nədən ibarətdir? | |
İşçi bağlılığında təşkilatın rolu | |
İşi bağlılığında menecerlərin rolu | |
İşçi bağlılığında işçilərin rolu | |
İşçi bağlılığında motivasiyanın rolu | |
İşçi bağlılığı və motivasiya arasında əlaqə | |
Motivasiya | |
Motivasiya nədir? | |
Motivasiya niyə önəmlidir? | |
İşçiləri nə motivasiya edir? | |
Motivasiya nəzəriyyələri | |
Maslow`un ehtiyaclar nəzəriyyəsi | |
Heyzberq`in 2 amil (faktor) nəzəriyyəsi |
Təlimin ödənişi: 700 AZN
Təlim ödənişini tam kart vasitəsilə 3 aya faizsiz bölərək ödəyə bilərsiniz.
- Təlim ödənişini hissələrlə ödəmək mümkündür:
Təlimin ödənişinin 100 manatı qeydiyyatı rəsmiləşdirmək üçün öncədən ödənilir. Qalan ödənişin 1/3hisəsi təlim başlayan gün, 1/3hissəsi təlimin 2-ci ayı başlayan gün, 1/3 hissəsi isə təlimin son günü ödənilməlidir.
- Təlim ödənişi üçün 2 kateqoriyada endirim nəzərdə tutulmuşdur:
1. “Business Management School” MMC-nin digər təlimlərindən məzun olanlar üçün 10% endirim tətbiq ediləcəkdir.
2. Korporativ müştərilər üçün: Eyni şirkətdən 2 əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 5%, 3 və daha artıq əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 10% endirim tətbiq ediləcəkdir.
Ödənişə daxildir:
- Praktiki çalışmalar
- Təlim materialları (Elektron)
- Sonda keçiriləcək imtahan
- Çay- kofe fasiləsi
- Sertifikat
Sertifikat
1. Təlim müddətinin 80%-də iştirak edən hər kəs "iştirakçı sertifikatı" ilə təmin ediləcəklər.
2. Təlim müddətinin 80%-də iştirak edən və keçiriləcək imtahanlarda 70%-dən çox nəticə göstərən hər kəs "diplom" ilə təltif ediləcəklər.
Təlim həm də korporativ sifariş əsasında da təşkil edilməkdədir. Bu zaman ödəniş sifarişçi şirkətin tələbləri əsasında hesablanılır.
Təlimçi | Tarix | Saat | Müddət | Modul № | Modul adı |
Müşfiq Əmircanov | 4 oktyabr 2024, cümə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | Modul 1 | Biznes idarəçiliyində İR idarəçiliyinin rolu və Strategiya (6 saat) |
6 oktyabr 2024, bazar | 10:00 - 14:00 | 4 saat | |||
Pərviz Qasımov | 9 oktyabr 2024, çərşənbə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | Modul 2 | İnsan Resurslarının Planlaşdırılması (8 saat) |
11 oktyabr 2024, cümə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | |||
13 oktyabr 2024, bazar | 10:00 - 14:00 | 4 saat | |||
Fərid Tağıyev | 16 oktyabr 2024, çərşənbə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | Modul 3 Modul 4 | İşə Qəbul və Seçim Mərhələləri (8 saat) Adaptasiya sisteminin qurulması (2 saat) |
18 oktyabr 2024, cümə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | |||
20 oktyabr 2024, bazar | 10:00 - 14:00 | 4 saat | |||
23 oktyabr 2024, çərşənbə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | |||
Müşfiq Əmircanov | 25 oktyabr 2024, cümə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | Modul 5 | Performansın idarə edilməsi (8 saat) |
1 noyabr 2024, cümə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | |||
2 noyabr 2024, şənbə | 10:00 - 14:00 | 4 saat | |||
Pərviz Qasımov | 6 noyabr 2024, çərşənbə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | Modul 6 | İstedadların idarəedilməsi və Karyera planlama (6 saat) |
10 noyabr 2024, bazar | 10:00 - 14:00 | 4 saat | |||
Alruz Sultan | 13 noyabr 2024, çərşənbə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | Modul 7 | Təlim və inkişaf (8 saat) |
15 noyabr 2024, cümə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | |||
17 noyabr 2024, bazar | 10:00 - 14:00 | 4 saat | |||
Nurlan Şixəliyev | 20 noyabr 2024, çərşənbə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | Modul 8 Modul 9 | Əmək haqqı sisteminin qurulması və Mükafatlandırma (8 saat) İşçi bağlılığı və Motivasiya (2 saat) |
22 noyabr 2024, cümə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | |||
24 noyabr 2024, bazar | 10:00 - 14:00 | 4 saat | |||
27 noyabr 2024, çərşənbə | 19:00 - 21:00 | 2 saat | |||
Toplam | 56 saat | 9 modul |