Sosial Media Marketinqi
online offline

           Təlimdə iştirak etməklə öyrənəcəksiniz: 

  • Korporativ qurumlar üçün uyğun sosial media kanalının seçilməsi

  • Sosial Media kanallarının sıfırdan yaradılıb peşəkar səviyyədə idarə edilməsi

  • Düzgün kontent plan hazırlamağın incəlikləri

  • Sosial Media terminləri lüğəti

  • CRM şablonları

  • Excell və Power Point-də kontent plan şablonları

Təlimin Mündəricatı

Sosial Medianın əhəmiyyəti
 

Rəqəmsal Marketinqlə tanışlıq

Lokalda sosail medianın əhəmiyyəti

Ən çox istifadə edilən sosial media kanalları

SMM Rəqəmsal Marketinqin və PR -ın tərkib hissəsi kimi

Sosial media fəaliyyətinə başlarkən əhəmiyyətli benchmarking

Sosial Media -da istifadə edilən bütün terminlərin lügəti

Facebook, Instagram-da şirkət səhifələrinin yaradılması və idarəsi
 
Şirkətlər üçün Facebook, İnstagram hesablarının yaradılması, düzgün formada tərtibatı
 Səhifə yaradarkən diqqət edilməli məqamlar, yeni yaradılan səhifələrdə blok edilmə təhlükəsindən yayınmağın yolları
Bütün şəbəkələrdə olmaq mütləqdirmi, hansı kanal biznesiniz üçün daha uyğundur
Sosial şəbəkələrdə CRM
Necə edək işimizi asanlaşdıraq? CRM şablonlarının yaradılması
Biznes səhifəsinin moderasiyasında diqqət edilməli nüanslar
Düzgün formada kontent (məzmun) plan yaradılması
 
Facebbok,İnstagram-da platformaya uyğun məzmunun yaradılmasının əhəmiyyəti
Kontent stilistikası nədir,nələrə diqqət etmək vacibdir.
Hər platformanın diqqət edilməli siyasət (policy) qaydaları
Excell və Power Point -də aylıq kontent plan şablonlarının yaradılması
Məzmun hazırlığında diqqət edilməli nüanslar,copywriting
Kontent foto və videosunda gözlənilməli qaydalar
Kontent uzlaşması (vizual və mətn uyğunluğu)
SMM yoxsa dizayner? Kontent hazırlığında SMM-in öhdəlikləri
 
TikTok tam fərqli platforma
 
Şirkətlər Tiktok hesablarının yaradılması, düzgün formada tərtibatı
TikTok fəaliyyəti hansı bizneslər üçün əhəmiyyətlidir?
TikTok-dan düzgün formada necə istifadə etmək lazımdır?
TikTok-da məzmun yaradılması, idarəsi
Zövq, yoxsa peşəkar fəaliyyət? Keyfiyyətli TikTok səhifəsinə sahib olmaq üçün nələr etmək lazımdır?
Trend-də brend olmaq
Facebook Business Manager - Peşəkar reklam platforması
 
Reklamlar niyə Business Manager üzərindən verilməlidir?
 «Qurdalayaraq» yox, addım-addım Business Manager-in yaradılması, detallı  öyrədilməsi
Business Manager blok təhlükəsindən yayınmağın yolları
Reklam kampaniyalarının əhəmiyyəti, biznes və məqsədə uyğun düzgün kampaniyanın yaradılması, optimizasiyaların edilməsi
Sosial Media üçün Media plan şablonu, KPI verilməsi
Targeting və reporting
 
Targeting sirr deyil, doğru analiz və dataların düzgün istifadəsidir
Targeting-də Business Manager-in əhəmiyyəti
Düzgün targeting üçün nələrə diqqət etmək lazımdır?
Həftəlik, aylıq, mövsümlük Sosial Media reporting-i
Reklam kampaniyalarına uyğun report şablonlarının hazırlanması
Nəticələrin düzgün analizi, növbəti kampaniyalara təsiri, dataların doğru istifadəsi
Şahnaz Əhmədova Rəqəmsal Marketinq şöbə, departament rəhbəri və rəqəmsal proyekt rəhbəri (Digital Head) vəzifəsində çalışır.

Təlimin ödənişi: 250 AZN-dir. 

- Korporativ endirimlər: Eyni şirkətdən 2 iştirakçı - 5%, 3 ve daha artıq iştirakçı - 10%
- BMS məzunları üçün endirim: 10%

Ödənişə daxildir:
- Təlim materialları (Elektron)
- Nəticə imtahanı
 - Sertifikat

Müraciət et

Populyar kurslar