Marketing AIR
online offline
Modul 1: Marketinq strategiyaları
Təlimçi:Rafiq Hunaltay
1.Ümumi Marketinq və Marketinq Strategiyaları; Məhsul və xidmət portfelinin idarə edilməsi; Qiymət siyasəti
2.Marketinq planının hazırlanması və büdcələmə
3.Marketinq strategiyaları ilə satış kanallarının uzlaşdırılması. Marketoloqlar üçün satış sistemi, satış kanalları, satış strategiyaları (+ test)
4.Marketinq kampaniyalarının formaları, planlanması, büdcələmə, icra və ölçülməsi qaydaları
5.Böhran dövründə marketinq planlaması, böhran kommunikasiyası
6.Marketinq kommunikasiya kanallarına strateji marketinq baxışı

 
Modul 2: Marketinq kommunikasiya kanalları
Təlimçi: Gülşən Cumayeva
1. Marketinq kommunikasiyaları miksi və onun marketinqdə rolu. Əsas marketinq kommunikasiya kanalları
2. Reklam - növləri, məqsədi, əsas reklam kanalları, büdcə formalaşdırılması
3. PR - növləri, əsas PR alətləri, strategiyanın formalaşdırılması
 
Modul 3: Ticari Marketinq
Təlimçi: Sənan Orucov
1. Ticari Marketinq və onun ümumi marketinq proseslərində rolu
2. Kateqoriya idarəedilməsi və merçendayzinq
3. Ticari marketinq kampaniyaları və onların idarəedilməsi
4.Ticari marketinq kampaniyalarının effektivliyinin ölçülməsi və hədəflərin qoyulması, KPI sistemi
5.Ticari Marketinqdə qiymətqoyma, satışı stimullaşdırma alətləri
 
Modul 4: Sosial Media Marketinqi
Təlimçi: Şahnaz Əhmədova
1. Sosial Mediada Marketinqi niyə lazımdır, sosial mediada hər zaman olmalıyıqmı?
2. Sosial Mediada brend olmaq.Ən vacib nüanslar nələrdir?
    Kontent strategiyanın əhəmiyyəti
3. Ən çox təkrarlanan səhvlər

    Sosial Media reklamlarında optimizasiya və effektiv nəticə

4. Sosial media reklamının peşəkar və qeyri-peşəkar yolları hansılardır?

    Neçənci aydan effekt görməyə başlayırıq?

 
Modul 5: CRM
Təlimçi: Əli Xəyyam
1. CRM nədir, hardan başlayıb, hara gedir və məqsədi nədir?
2. Funnel qurmaq, satışı CRM-lə artırmaq
3. CRM qurmaq, istifadə etmək, sosial CRM, sadə data analitika həlləri və analizlər
Sənan Orucov Azerlotereya ASC / Marketinq üzrə Baş Rəhbər
Rafiq Hunaltay Fil Agency / Şirkətin təsisçisi, baş direktor
Əli Xəyyam Otomall / Startapın rəhbəri
Şahnaz Əhmədova Rəqəmsal Marketinq şöbə, departament rəhbəri və rəqəmsal proyekt rəhbəri (Digital Head) vəzifəsində çalışır.
Gülşən Cumayeva Code Academy, Marketinq və kommunikasiyalar departamentinin rəhbəri

Təlimin ödənişi: 2 ay davam edəcək təlimin aylıq ödənişi 275 AZN-dir.

Təlim ödənişini tam kart vasitəsilə 3 aya faizsiz bölərək ödəyə bilərsiniz. 


- Korporativ endirimlər: Eyni şirkətdən 2 iştirakçı - 5%, 3 ve daha    artıq iştirakçı - 10%
- BMS məzunları üçün endirim: 10%

Ödənişə daxildir:
 - Təlim materialları (Elektron)
 - Nəticə imtahanı
 - Sertifikat

 

03 Aprel ( Bazar ertəsi ) -19:00-21:00
05 Aprel ( Çərşənbə ) -19:00-21:00
07 Aprel ( Cümə )- 19:00-21:00
10 Aprel ( Bazar ertəsi ) - 19:00-21:00
12 Aprel ( Çərşənbə ) - 19:00-21:00
14 Aprel ( Cümə ) - 19:00-21:00
17 Aprel ( Bazar ertəsi ) -19:00-21:00
19 Aprel ( Çərşənbə ) - 19:00-21:00
24 Aprel ( Bazar ertəsi ) - 19:00-21:00
26 Aprel ( Çərşənbə ) - 19:00-21:00
28 Aprel ( Cümə ) - 19:00-21:00
01 May ( Bazar ertəsi ) - 19:00-21:00
03 May ( Çərşənbə ) - 19:00-21:00
05 May ( Cümə ) - 19:00-21:00
08 May ( Bazar ertəsi ) - 19:00-21:00
10 May ( Çərşənbə ) - 19:00-21:00
12 May (  Cümə ) - 19:00-21:00
15 May ( Bazar ertəsi ) - 19:00-21:00
17 May ( Çərşənbə ) - 19:00-21:00
19 May ( Cümə ) - 19:00-21:00
22 May ( Bazar ertəsi ) - 19:00-21:00
24 May ( Çərşənbə ) - 19:00-21:00
26 May ( Cümə ) - 19:00-21:00
29 May ( Bazar ertəsi ) - 19:00-21:00
 

 

Müraciət et

Populyar kurslar