Haqqımızda



Haqqımızda

“Business Management School” MMC öz fəailiyyətinə 2015-ci ildən başlamışdır. Azərbaycanda biznes mühitinin sürətli şəkildə inkişafı müxtəlif biznes sahələrində bacarıqlı kadrlara ehtiyac yaratmışdır. Xüsusən də, qlobal şirkətlərlə əməkdaşlıq və qloballaşma nəticəsində baş verən iqtisadi proseslərin bir başa Azərbaycan iqtisadiyyatına təsiri bu yöndəki təlimlərin təşkilini zəruriləşdirmişdir. Bu səbəblədir ki, fəaliyyətimizin əsas istiqaməti Azərbaycan hüdudlarında biznesin inkişafı üçün ehtiyac duyulan ixtisaslara aid yerli və xarici mütəxəssislərin iştirakı ilə təlimlərin təşkil olunması və peşəkar kadrların hazırlanmasında rol oynamaqdır. ABŞ və Avropa ölkələrində son illərdəki iqtisadi artım və bu artıma səbəb olan texnoloji innovasiyalar, bu ölkədəki professional elm mərkəzlərinin mövcudluğunun nəticəsidir. Bizim məqsədimiz də belə bir mərkəzə çevrilə bilmək, həm xarici peşəkarları, həm də son illər xaricdə təhsil alıb öz biliklərini nüfuzlu şirkətlərdə təcrübəyə çevirən gənc yerli kadrlarımızı təlimçi qismində əməkdaşlığa cəlb edərək bilik və təcrübələrini böyük kütlələrlə paylaşmaqlarına imkan yaratmaqdır. Beləliklə Azərbaycanda biznes əməliyyatlarının idarə olunması üzrə kadr çatışmamazlığının aradan qaldırılmasına önemli tövhə vermək imkanımız olacaq.

Missiyamız, adımızdan da bəlli olduğu kimi, biznes menecmenti sahəsində bir bilik mərkəzinə, biznes üzrə idarəetmə məktəbinə çevrilmək, davamlı inkişafa yönəlmiş insanların təcrübə, bilik tələbatlarını peşəkarlıqla qarşılaya bilməkdir.

Vizyonumuz Azərbaycanda ən çox seçilib etibar görən təlim mərkəzinə çevrilməklə yanaşı, regionda da bu sahədə faydalı tərəfdaş kimi etibar qazanaraq fəaliyyət istiqamətlərini digər ölkələrə də yaya bilməkdir.

Tezlİklə başlayacaq təlİmlər

Dövlət satınalmaları haqqında təlim

  • 07 Sentyabr 2019 |

                                                                                                                                                Təhsili: ~ 2018-2019  The George Washington University-Layihələrin İdarə olunması-Magistr                   ~ 2018-Certified International Procurement Professional (CIPP) ~ 2014-2016-Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti-Maliyyə ~ 2015-hal-hazırda AMEA, İdarəetmə Sistemləri İnstitu-Dissertant (Sistemli Analiz, İdarəetmə və İnformasiyanın işlənməsi) ~ 2003-2005  Xəzər Universiteti-Kompüter mühəndisliyi və menecment-Magistr ~ 1999-2003  Xəzər Universiteti-Kompüter mühəndisliyi və menecment-Bakalavr  İş Təcrübəsi : ~ “SINAM” MMC-Tenderlər üzrə mütəxəssis/2003-2004 ~ “Nobel Oil” MMC-Satınalmalar və loqistika üzrə mütəxəssis/2004-2006 ~ “Azəri Drillinq Kompani” MMC-Satınalmalar üzrə mütəxəssis/2006-2008 ~ “Daşınmaz Əmlakın Qeydiyyatı Layihəsi” (Dünya Bankı və Azərbaycan Hökumətinin birgə Layihəsi)-Satınalmalar üzrə mütəxəssis 2008-2010 -Malların, işlərin və məsləhətçi xidmətlərinin satınalma prosesinin təsdiq edilmiş satınalmalar planına uyğun Dünya Bankı satınalma təlimatlarına müvafiq həyata keçirilməsini təmin etmək; -Malların, işlərin və məsləhətçi xidmətlərinin satınalmasında Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidməti (DƏDRX), Dövlət Əmlakının idarə edilməsi üzrə Dövlət Komitəsi (DƏİDK) və Dövlət Torpaq və Xəritəçəkmə Komitəsinin (DTXK) işçi heyəti və beynəlxalq məsləhətçilərlə birgə texniki spesifikasiyalar, iş həcmləri və texniki tapşırıqların layihələrini hazırlamaq; -Dünya Bankının Satınalma Siyasəti və Qaydalarının müvafiq agentliklərin nümayəndələrinə təlimlər keçmək ~ “CASPEL” MMC-Biznesin İnkişafı üzrə menecer/2010-2013 ~  “Azərsu” ASC-Tender və müqavilələrin idarə olunması şöbəsinin rəisi/2013-2015 Büdcədən maliyyələşən investisiya layihələrinin satınalmalarının qanunvericiliyə uyğun təşkili və idarəedilməsi.Azərbaycan Hökuməti və Beynəlxalq maliyyə qurumları (Dünya Bankı, Asiya İnkiaf Bankı, KfW Bankı, İslam İnkişaf Bankı, Yaponiya Əməkdaşlıq Fondu, Səudiyyə İnkişaf Fondu, Koreya EXİM Bankı) ilə birgə maliyyələşdirilən layihələrin Layihə İdarəetmə Qruplarının və satınalma mütəxəssislərinin işlərinin idarə edilməsinin təşkili və nəzarəti. ~ “Azər-Türk Bank” ASC-İnzibati İşlər Departamentinin direktoru/2015- hal-hazırda ~ "Business Management School" MMC-Təlimçi (Dövlət satınalmaları haqqında təlim) Mart 2019-hal-hazırda İştirak etdiyi  ixtisasartırma və peşəkar inkişaf kursları: ~ LOGO UNITY ERP proqramının öyrənilməsi-Mart 01-31, 2007 ~ Almaniyada və Avropa Birliyində Elektron satınalmalar-Almaniya-sentyabr 10-19, 2007 ~ Dünya Bankının satınalma təlimatlarına uyğun olaraq malların, işlərin və xidmətlərin satınalınması-Bolqariya- aprel 21-25, 2008 ~ Dünya Bankı tərəfindən maliyyələşdirilən layihələrdə İnformasiya sistemlərinin satınalması-sentyabr 08-19, 2008-(ILO,Italiya) ~ Menecerlərin ixtisasartırma proqramı-14iyun-14 iyul 2011-(Almaniya) ~ Kiçik və orta sahibkarlığın inkişafına dəstək proqramı (East-Invest), İtaliya - 16-19 oktyabr, 2012 ~ Layihəllərin idarə edilməsi, ADA Universiteti-16-18 may, 2013 ~ Satınalma və maliyyə mütəxəssisləri üçün Dünya Bankının satınalma prosedurları- Daşkənt, Özbəkistan – 01-05 aprel, 2014 ~ “Azərsu” ASC-də Dövlət satınalmalarının təşkili-Təlimçi - 15-29 aprel, 2014 ~ ADA Universiteti - Kommunikasiya və motivasiya üzrə ixtisasartırma- İyun 2017 ~ ADA Universiteti - Team Leadership: Being an effective Team Leader- May 2017 ~ Intenational Academy of Business and Financial Management - Certified International Procurement Professional (CIPP) 02-05 aprel, 2018 ~ Bir neçə elmi məqalələri çap edilmişdir.  İştirak Etdiyi Layihələr: ~ “Azərbaycan Respublikası Dövlət Sosial Müdafiə Fondunda şəbəkənin qurulması” AZE/03/007 - Avadanlıqların təchizatı, Sifarişçi-BMT-nin İnkişaf Proqramı–2003 ~ “Azərbaycan Respublikası Dövlət Gömrük Komitəsində verilənlər bazasının yaradılması və şəbəkənin qurulması” AZE/02/003–avadanlıqların təchizatı, Sifarişçi-BMT-nin İnkişaf Proqramı-2003 ~ “Günəşli” neft yatağında quyuların əsaslı təmiri layihəsi-(Sifarişçi- Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti-2005-2006) ~ “Günəşli” və “8 Mart” neft-qaz yataqlarında qazma layihəsi-(Sifarişçi- Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti-2006- 2008) ~ Daşınmaz Əmlakın Qeydiyyatı Layihəsi. Kredit Sazişi № 7435-AZ 2008-2010 ~ “Ədliyyə sahəsində islahatlara dəstək”, Avropa İttifaqının qrant layihəsi. Layihə çərçivəsində 45 adda müxtəlif satınalmalara (mallar, işlər, xidmətlər) texniki dəstək (spesifikasiyaların, iş həcmlərinin, texniki tapşırıqların formalaşdırılması) və həyata keçirilməsi (əsas şərtlər toplularının hazırlanması) – Layihə rəhbəri-2012 may-2013 dekabr ~ Azər-Türk Bank ASC-nin İnformasiya sistemlərinin ehtiyat mərkəzinin yaradılması layihəsi-2016 ~ Azər-Türk Bank ASC-nin biznes proseslərinin optimallaşdırılması və avtomatlaşdırılması layihəsi-2015-2017                

Ətraflı →

HR-lar üçün Excel Təlimi

  • 17 Sentyabr 2019 |

Təlimçi: Orxan Abdullayev Təhsili: - Azərbaycan Dillər Universiteti - İngilis dili (2005-2009) - Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti - MBA (2015-2017) İş təcrübəsi: Peşəkar fəaliyyətə Rusiyanın Moskva şəhərində başlamışdır. 2010-2012-ci illərdə VIMAX LLC (Transport and Logistics) şirkətində tərcüməçi-asistent olaraq çalışmışdır. 2012-ci ildə Azersun Holdingdə İnsan Resursları üzrə direktor asistenti kimi işə başlamış, 2014 - 2018-ci illərdə Performans Dəyərləndirmə üzrə baş mütəxəssis olaraq fəaliyyətini davam etdirmişdir. Azersun Holdingdə çalışdığı müddət ərzində 360 Performans Dəyərləndirmə, Hədəf İdarəetmə Sistemi, Təklif, Mükafatlandırma və s. bu kimi bir sıra İR sistemlərinin qurulmasında və idarəedilməsində iştirak etmiş, daxili təlimçi kimi şirkət əməkdaşlarına Excel təlimləri vermişdir. 2018-ci ildən hal hazıradək Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi QSC-də İnsan Resursları üzrə Aparıcı mütəxəssis vəzifəsində çalışmaqdadır. Orxan Abdullayev "Microsoft Office Specialist Excel 2016 Expert" sertifikatına malikdir.

Ətraflı →

Əmək Haqqı Hesablaması Təlimi

  • 03 Sentyabr 2019 |

Təlimçi: Sahil Sabirzadə  Sahil Sabirzadə 2008-2013-ci illərdə Qafqaz universitetinin İqtisadiyyat və İdarəetmə fakultəsinin İnzibati idarəetmə ixtisasını fərqlənmə ilə bitirmişdir. Kariyerasına ilk olaraq turizm sektorunda 2014-cü ildə “Tufandağ Turizm Kompleksi” MMC-də Kadr işləri üzrə işçi olaraq başlamışdır. Daha sonra 2015-2017-ci illərdə “Finca-Azerbaijan” BOKT- da Maliyyə xidmətləri departamentində müxtəlif vəzifələrdərdə çalışmışdır. 2017-ci ildə “Veysəloğlu Qrup”-da İnsan Resursları departamentində əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis vəzifəsində 2000-dən çox işçinin əmək haqqısının hesablanması işini yerinə yetrmişdir. 2018-2019-cu illərdə  öz kariyerasını İnşaat sektorunda, “Gilan Construction Group” MMC-də İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsində davam etdirmiş və böyük işçi heyəti olan şirkətin əmək haqqı sisteminin qurulması fəaliyyətini həyata keçirmişdir. 2019-cu ildə Gilan Holding nəzdində fəaliyyət göstərən və maliyyə xidmətləri göstərən “Professional Support Center” MMC-yə dəvət almışdır və hal-hazırda  Əmək haqqı hesablanması departamentində  əmək haqqı hesablanması və kadr işləri üzrə mütəxəssis vəzifəsini icra edir.   İştirak etdiyi təlimlər Mühsaibat və Vergi Uçotu - Business Plus Əmək Məcəlləsi və Kadr Kargüzarlığı - Business Management School Əmək haqqı hesablanması - Business Management School İnsan resurslarının idarəedilməsi - Business Management School Performance Management – Keel Academy Ünsiyyət və hislərin idarə edilməsi - PDR İnternational İqtisadiyyatın diversifikasiyası; gəlir və məhsuldarlığın hesablanması -Qafqaz universiteti Vergi Uçotu - Professional Support Center

Ətraflı →

Biznes Proseslərinin Optimallaşdırılması və Data Analizi Təlimi

  • |

Təlimçi Anar Rüstəmov (PhD,PMP,Agile Coach)  Anar Rüstəmov  bir neçə layihənin icrasıdır.   Layihə 1: Sistem Arxitektur, Layihə rəhbəri, Academic Patient Data Collection, www.apdvoice.com., 02.2017-davam edir. Layihə 2: Biznes Analist üzrə konsultant və icraçı, Daxili Layihə, CyberNet MMC şirkəti ilə əməkdaşlıq, 10.2017-02.2018. Layihə 3:  Biznes Proseslərin Analizi və sistemin qurulması, LOR Hospital, 10.010.2018-Davam edir. Layihə 4: ACNIS Startup Layihəsi, Biznes Proseslərin Analizi və Avtomatik Proqram, 12.2015-06.2017 Layihə 5:  Biznes Proseslərinin Təhlili üzrə qısa müddətli  Fresco super marketləri-  02-07.09.2016. Layihə 6:  Biznes Proseslərin Tərtibi və informasiya sisteminin analizi, NSP Solution ilə birgə layihə, EuroCell Internet Provider, 06-10.2016   İş Təcrübəsi. 1. CTO-Neuron Technologies 06.2018-Davam edir. 2. Təlimçi və konsultant - Business Management School- 04.2018-Davam edir. 3. Təsisçi, Business And System Analytics Society, 01.2018-Davam edir. 4. Dosent, Bakı Mühəndislik Üniversiteti, İnformasiya və Kompüter Texnologiyaları kafedrası, 01.2017-Davam edir. 5. Elmi Tədqiqat və inkişaf şöbəsinin rəhbəri, KocSistem Azərbaycan MMC , 01.10.2015 – 22.09.2016.  6. İcraçı Direktor və təsisçi   ITB World (IT və Biznes İnnovasiya mərkəzi) -01.11.2014 – 01.11.2015. 7.Baş Müəllim, Qafqaz Universiteti, İnformasiya Texnologiyaları kafedrası, 08. 2011-01.2017, 8. Focal Person of UN-APCICT in Azerbaijan on ICT Education,10.2011- 06.2016. 9. Əsas Şəbəkə və Sistem Administratoru - Azercell MMC, GSM Mobile Operator, 01.06.2006 – 01.03.2009, 10. Proqramçı və Analist - CyberNet LLT, (Vergilər Nazirliyinin Layihəsi) , 01.04.2005 – 01.06.2006, 11.Proqramist –Milli Elmlər Akademiyası- Kibernetika İnstitusu 03.2004-02.2009 Təhsili.   PostDoc, Sistem Arxitekturasının qurulması və təhlili, Debrecen Universiteti, Macarıstan, 06.2014-07.2014 Doctorluq Dərəcəsi, Sistem Analiz, Simsiz Sensor Şəbəkələri, Kibernetika İnstitutu -08.2011-03.2014 Magistr dərəcəsi, IT İdarəetmə və İqtisadi islahatlar,  Seul Milli Universiteti, Cənubi Koreya. 2009-2011 Magistr dərəcəsi, Ehtimal Nəzəriyyəsi və Statistika, Bakı Dövlət Universiteti. 2005-2007 Bakalavr dərəcəsi, İnformatika, Bakı Dövlət Universiteti, 2001-2005 Əldə etdiyi sertifikat. Project Management Professional (PMP),  24.04.2016-cari   __________________________________________________________________________ Anar Rüstəmovun Biznes Prosesləri haqqında blog yazıları ilə aşağıdakı linklərdən tanış ola bilərsiniz. (Blog yazısının adının üzərinə tıklayın) ᘘBiznes Proseslərin İdarəedilməsi, Biznes Analitik(a) və Proqram təminatı (kodlaşdırma) üçlüyü ᘘBiznes Analistin Yol Xəritəsi ᘘBiznes və İT Əlaqəsi ᘘ“One Shot” Analiz metodu-Biznes Analitikləri və Proqramçıları birləşdirən metod. ᘘBiznes Proqram təminatları hansılardır ( texniki  tərifi ) ᘘBiznes Proqram təminatlarının hazırlanması üçün “zavodun” qurulması ᘘData Analizindən Biznes Proseslərinin Optimallaşdırılmasına  

Ətraflı →

HR Assistent Təlimi

  • |

 Təlimçi: Yeganə Nəsibova Təhsili: Azərbaycan Dillər Universiteti – Beynəlxalq münasibətlər və Avropaşünaslıq / Bakalavr (2002-2006) Azərbaycan Dillər Universiteti – Beynəlxalq münasibətlər / Magistr (2006-2008) The George Washington University – Layihələrin idarə olunması / Magistr sertifikatı (2018-2019) SHRM – SCP – 2019 LINKEDIN: https://www.linkedin.com/in/yegana-nasibova-534b269a/ İş təcrübəsi: Peşəkar fəaliyyətə 2007-ci ildə “Azad Azərbaycan” Tele-Radio yayım şirkətinin “Son xəbər” informasiya proqramında jurnalist kimi başlayıb. 2008-2010-cu illərdə “Azercell” MMC-də müştəri xidmətləri üzrə təmsilçi və “ATV International” (CBC) telekanalında redaktor kimi fəaliyyət göstərmişdir. İnsan Resurslarının idarəedilməsi sahəsində karyerasına 2011-ci ildə “Azərsun Holding” MMC-də başlamışdır. Holdinqin müxtəlif müəssisələrində fərqli İRİE funksiyalarını yerinə yetirmişdir. 2018-ci ilin dekabrından etibarən “Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC-də İnsan resurslarının idarəedilməsi departamentinin aparıcı mütəxəssisidir, işəqəbul zamanı test proqramının yaradılmasında və idarə olunmasında bilavasitə iştirak edir, daxili təlimçi kimi fəaliyyət göstərir. 2019-cu ildə İR üzrə beynəlxalq platformalardan biri olan və 165 ölkədən 300.000-ə qədər nümayəndəni əhatə edən insan resursları üzvlərinin peşəkar assosiasiyası - İnsan Resurslarının İdarəedilməsi Cəmiyyətinin (SHRM) yüksək sertifikatlaşdırılmış mütəxəssis (SHRM-SCP) dərəcəsini almışdır. İştirak etdiyi təlimlər: - Azersun Akademiya / Əmək qanunvericiliyi və ştat-smeta intizamına riayət olunması - ASCO Təlim Mərkəzi / Dəyişikliklərin idarə olunması - “LEORON” Peşəkar inkişaf institutu & Gilan Holding / "Müştəriyə İstiqamətlənmiş İnsan Resursları" master klassı - Business Management School & Kaynağım insan / Performans değerlendirme sistemi ve Yetkinlik bazlı mulakat teknikleri - Business Management School / İnsan Resurslarının İdarəedilməsi - Business Management School / İstedadların idarə olunması - Business Management School / Əmək Məcəlləsi və Kadr Kargüzarlığı təlimi  Təlimçi: Şəhriyar Qurbanov Təhsili: Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – Menecment (2008-2012) Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – MBA (İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə) (2015-2017)   İş təcrübəsi: Əmək fəaliyyətinə “Soliton LTD” MMC-nin satış və logistika şöbəsində məsləhətçi vəzifəsilə başlamışdır. Daha sonra isə öz əmək fəaliyyətini müxtəlif sektorlarda, Hərbi Dəniz Qüvvələrinin Hərbi Gəmi Təmiri Zavodunun kadrlar və kargüzarlıq bölməsinin kadrlar üzrə müfəttişi, Nurgün Holdingdə işə qəbul üzrə mütəxəssis, Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda İnsan resursları departamentində mütəxəssis olaraq davam etdirmişdir. Çalışdığı müddət ərzində kadr kargüzarlığı, işə qəbul və yerləşdirmə kimi funksiyaları həyata keçirmişdir. 2018-ci ildən etibarən Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi QSC-də insan resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsində çalışır. Şirkətin həvəsləndirmə və mükafatlandırma sisteminin təkmilləşdirilməsi və tətbiqini təşkil edir.    Təlimçi: Şəhriyar Qurbanov Təhsili: Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – Menecment (2008-2012) Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – MBA (İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə) (2015-2017)   İş təcrübəsi: Əmək fəaliyyətinə “Soliton LTD” MMC-nin satış və logistika şöbəsində məsləhətçi vəzifəsilə başlamışdır. Daha sonra isə öz əmək fəaliyyətini müxtəlif sektorlarda, Hərbi Dəniz Qüvvələrinin Hərbi Gəmi Təmiri Zavodunun kadrlar və kargüzarlıq bölməsinin kadrlar üzrə müfəttişi, Nurgün Holdingdə işə qəbul üzrə mütəxəssis, Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda İnsan resursları departamentində mütəxəssis olaraq davam etdirmişdir. Çalışdığı müddət ərzində kadr kargüzarlığı, işə qəbul və yerləşdirmə kimi funksiyaları həyata keçirmişdir. 2018-ci ildən etibarən Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi QSC-də insan resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsində çalışır. Şirkətin həvəsləndirmə və mükafatlandırma sisteminin təkmilləşdirilməsi və tətbiqini təşkil edir.    

Ətraflı →

Mühasibatlıq Təlimi

  • 25 sentyabr 2019 |

Təlimçi: Rəsul Əliyev  Təhsili: Bakı Dövlət Universiteti, Dünya İqtisadiyyatı (Bakalavr) Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Maliyyə (MBA) İş Təcrübəsi: - “Spark” MMC / 11.06.2015 - hal-hazıradək / Vəzifə - maliyə müdiri - “Spark” MMC / 13.05.2012-11.06.2015 / Vəzifə - maliyə mütəxəssisi - “Sərvan Təmir-Tikinti” MMC / 05.01.2010-13.05.2012 / Vəzifə - mühasib - “İnternational Consulting Group” MMC / 01.01.2015-hal-hazıradək / Vəzifə- Auditor   Təlimçi: Ramil Cəfərov Təhsili: Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Mühasibat uçotu və audit - Bakalavr dərəcəsi Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Maliyyə Nəzarət və Audit - Magistr dərəcəsi İş təcrübəsi: - “Spark” MMC / 28.06.2018 - hal-hazıradək / Vəzifə - Maliyyə məmuru -  AFFA / 23.10.2017 - 27.06.2018 / Vəzifə - Mühasib - Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti / 20.11.2015 - 19.10.2017   Sertifikatlar: - ACCA F3 - Finanical Accounting - ACCA F1 - Accounting in Business - ACCA F4 - Corporate and Business Law  

Ətraflı →

İstehsalat Sistemlərində Planlama və Qrafikləndirmə Təlimi

  • 21 sentyabr 2019 |

✔ Təlimçi Seymur İlyasov! ✔ Ali təhsilini 2002-2007-ci illərdə Qafqaz Universitetinin Sənaye Mühəndisliyi ixtisası üzrə alan Seymur İlyasov 2008-2010-cu illərdə Qafqaz Universitetinin Sənaye Mühəndisliyi ixtisası üzrə magistratura təhsilini universitet birincisi olaraq tamamlamışdır. Professional iş həyatına 2008 ci ildə Qafqaz Universitetində Laborant (Research Assistant) vəzifəsi ilə başlamış və 2010-cu ilə qədər bu vəzifədə davam etmişdir. Davamlı olaraq yerli və beynəlxaq təlimlərdə iştirak edən planlama mühəndisi 2015-ci ildə Amerikanın (American Academy of Project Management) akademiyası tərəfindən Certified Planning Engineer dərəcəsinə layiq görülmüş və həmin akamediya tərəfindən akreditasiya edilən 13 mühəndisdən biri olaraq bildirilmişdir. Eyni zamanda Seymur İlyasov yenə “American Academy of Project Management” tərəfindən “Honorary Global Advisor”  tituluna da layiq görülmüşdür. ✔ Avropa və Asiyanın bir sıra ölkələrinin,  xüsusən də Yaponiyanın istehsalat və planlama metodlarına dərindən bələd olan beynəlxalq dərəcəli mühəndis, 2015 ci ildə aihitdata.com saytıının təqdim etdiyi məlumatda dünyada fəaliyyət göstərən 188 “Certified Ecommerce Consultant”dan biri olaraq göstərilmişdir. İŞ TƏCRÜBƏSİ ✔ İstehsalat və Xidmət sahələrinin Planlanması üzrə professionallaşan mühəndis iş həyatına 2013 cü ilin yanvar ayında  “Azertexnolayn” şirkətinin “Texniki Avadanlıqlar Zavodu”nda Planlama müdiri vəzifəsində işləməyə başlamış və 3 il  4 ay fəaliyyətini həmin müəssisədə davam etdirmişdir. ✔ Mado Azərbaycan -İstehsalat və xidmət planlama rəhbəri  - 3 ay, ✔ Delta Group Şirkətində  1 il Planlama Rəhbəri vəzifəsində çalışıb. ✔Hazırda  SOCAR - Azneft İstehsalat Birliyi  - Strateji inkişaf ve  korporativ idarəetmə şöbəsinin rəisi vəzifəsində işləyir ✔ Həmçinin hazırda Business Management School-da biznes konsultant və təlimçi kimi fəaliyyət göstərir Qafqaz Universitetinin Mühəndislik Fakultəsində magsitratura pilləsində 2 il müddətində  “İstehsalat və Xidmət Sahələrində Planlama və Qrafikləndirmə” dərsini tədris edib. ✔ "SƏNAYENİLƏNMƏ" kitabının müəllifidir. ✔ Seymur İlyasovun özü haqqında və peşəsi ilə yazdığı bir neçə blog postları ilə aşağıdakı keçiddən tanış ola bilərsiniz.    Özü haqqında:   https://www.linkedin.com/in/seymurilyasovcpe   Blogları haqqında:  https://www.linkedin.com/today/author/312100041?trk=prof-sm

Ətraflı →

Təchizat Zəncirinin İdarə Edilməsi Təlimi (full program)

  • 10 Sentyabr 2019 |

*Təlimçilər : ( Təlimçilər haqqında məlumatı,aşağıda qeyd olunan adlarının üzərinə sıxaraq növbəti açılan pəncərədə əldə edə bilərsiz.) * Fərid Qurbanov * Nicat Şabanlı * Bahaəddin Mirzə * Anar Adilzadə * Seymur İlyasov  

Ətraflı →

İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi Təlimi

  • 15 Sentyabr 2019 |

Şölə Əkbərova Professional iş həyatına 2006-cı ildə “OSCE  office in Baku”da  hüquqşunas kimi başlayan Şölə Əkbərova  2007-ci ilin May ayında  Azərbaycan Respublikasının Qiymətli Kağızlar üzrə Dövlət Komitəsinə, İnsan Resursları Departamentinin  baş məsləhətçisi vəzifəsinə keçid edib. 2009-cu ilə kimi tutduğu bu vəzifəni uğurla icra edən Şölə xanım,  Azərbaycan Respublikasının Qiymətli Kağızlar üzrə Dövlət Komitəsi, İnsan Resurslarının idarə edilməsi şöbəsinin müdiri vəzifəsinə təyin olunmuşdur. Dövlət qulluğunda işlədiyi dövrdə fəaliyyət göstəricilərinə görə 2013-cü ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən “Dövlət qulluğunda fərqlənmə medalı” ilə təltif edilmişdir. Şölə Əkbərova  2014-cü ilin İyul ayından 2017-ci ilədək  “Modern Group” Holdinqin (Tərkibində 18 şirkət mövcuddur)   İnsan Resurslarının idarə edilməsi Departamentinin Direktoru vəzifəsində çalışmışdır. Hal-hazırda "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" ASC-nin İnsan Resursları Departamentinin Direktoru vəzifəsində çalışmaqdadır.  O, eyni zamanda 2014-cü ilin Fevral ayından Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasının, İnsan Resurslarının İdarə edilməsi üzrə magistratura proqramında mühazirəçidir. Almaniya İdarəçilik Akademiyası tərəfindən İSO standartlarına uyğun olaraq təlimçi olmaq üçün lisenziyası əldə etmişdir. Şölə Əkbərova həmçinin  bir çox beynəlxalq təlimlərdə iştirak etmişdir. Onlardan bəziləri: Training of trainers - Federal German Civil Service Academy Change Management - Bank Training Center - John Dorland (USA) Knowledge management – Capital Market Modernization  Project Civil Service Recruitment and Selection Seminar for Azerbaijani Officials - Estonian Center of Eastern Partnership (Tallinn) Public-Private Partnership module - Eastern Partnership Academy Poland - Warsaw Təhsili: 2000 – 2004: BakıDövlətUniversiteti – Hüquq 2004 – 2006: BakıDövlətUniversiteti – Hüquq (Magistratura) 2011 -  2014: PrezidentYanındaİdarəçilikAkademiyası – Dövlətvəbələdiyyəİdarəetməsi Coşqun İmanquliyev(CHRM) Coşqun İmanquluyev 2007-ci ildə Qafqaz Universitetində Beynəlxalq Münasibətlər ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsini bitirmişdir. Əmək fəaliyyətinə 2003-cü ildən etibarən Universitetin Daimi İnkişaf Mərkəzində başlamışdır. 10 ildən artıqdır ki, aşağıdaki şirkətlərdə İnsan Resurslarının idarə olunması üzrə çalışmışmaqdadır: Təlim və İnkişaf üzrə Koordinator / Qafqaz Universiteti. 2003 – 2007 İnsan Resursları şöbəsinin rəhbəti / DİA Holding / 2007 – 2011 İnsan Resursları Meneceri / Milla / 2011 – 2012 Təşkilatı İnkişaf və İnsan Resursları üzrə komanda rəhbəri / NORM LLC / 2013 – 2016 İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi üzrə Menecer / Gilan Holding, FMCG qrupu / 2016 – 2017 Coşqun bəy 2017-ci ilin dekabr ayından etibarən Paşa Həyat Sığorta şirkətinin "İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi" departamentinin direktoru vəzifəsində çalışmaqdadır. Bir neçə özəl şirkətdə dəyişikliyin idarəolunması, İnsan Resurslarının İdarə olunması sahəsində konsultasiya xidmətləri aparmış, İdarəetmə auditləri həyata keçirmişdir. O, öz təcrübəsini keçirdiyi təlimlərdə, təqdimatlarda, form və sammitlərdə paylaşmışdır. Coşqun İmanquluyevun ICALS və CHRM beynəlxalq qualifikasiyaları var, Beynəlxalq İdarəetmə və Maliyyə akademiyasının (IABFM) üzvüdür. Şamo Mürşüdov Professional iş həyatına 2001-ci ildə "MainStaff" (Moskva) beynəlxalq kadr agentliyində başlayaraq, personalın işə qəbulu və planlaşdırılması üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsində çalışmışdır. Daha sonra "Development Services Group"-da personalın seçimi və inkişafı bölməsinin rəhbəri vəzifəsində çalışmışdır. Dəfələrlə ölkəmizdə fəaliyyət göstərən bir neçə şirkətlərin, insan resurslarının siyasətinin yenilənməsi və inkişafı üzrə prosedurların yenilənməsi və avtomatlaşdırılması üçün konsultant qismində iştirak etmişdir. Bir neçə universitetlərdə tələbələrə karyera planlaşdırılması, profoorentasiya və inkişafı mövzusunda mühazirəçi qismində çıxış etməkdədir.  Bir müddət ölkənin aparıcı sığorta şirkətlərindən olan "Atəşgah" SŞ-də HR koordinator olaraq çalışan Şamo Mürşüdov, hal-hazırda fəaliyyətini "Bank Respublika" ASC-də "İşə Qəbul" şöbəsinin rəhbəri olaraq davam etdirir. Eyni zamanda işə qəbul sisteminin qurulması, işçi məmnunluğu, stimulaşdırma, saxlanılması, motivasiya sistemlərinin yaradılması-tətbiqi, tədbirlərin (teambuilding) təşkilatçısı kimi, konsultant olaraq fəaliyyət göstərir.   2011-ci ildə Azərbaycanda ilk dəfə olaraq sığorta sahəsində kütləvi agent şəbəkəsinin yaradılıb idarə edilməsində iştirak edərək, voronka sisteminin tətbiqində HR koordinator olaraq fəaliyyət göstərmişdir.(1 il ərzində 16000 namizədlə müsahibə) Təhsili: · Kommersiya Menecment Universiteti (İngiltərə) – Biznes sektorunda insan resurslarının idarə edilməsi · Capella University (ABŞ) – HR menecment · American Society for Training and Development (USA) – (CPLP TM – Certified Professional in Learning and Performance) · İnsan resursları və onların inkişafı üzrə ixtisaslaşdırılmış institutun üzvü (CIPD-İngiltərə) · Rekrutinq mütəxəssislərinin akkreditasiyası üzrə ixtisaslaşdırılmış institutun üzvü (AIRP- İngiltərə) - Ericson Coaching International-ın üzvüdür,  ICF-International Coach Federation tərəfindən təsdiqlənən Erickson Coaching International-a məxsus Professioanl Coach ECC və ECPC dərəcəsini qazanmışdır. İlkin Zeynallı İlkin Zeynallı 2005-ci ildə iqtisadiyyat və idarəetmə sahəsi üzrə Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində bakalavr dərəcəsini (fərqlənmə diplomu ilə), 2007-ci ildə Georgia State University (USA, Atlanta) ilə həmin universitetin birgə layihəsi çərçivəsində biznesin təşkili və idarə edilməsi üzrə magistr dərəcəsini (MBA, fərqlənmə diplomu ilə), 2008-2010-cu illərdə Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyinin İqtisadi İslahatlar Elmi-Tədqiqat İnstitunda doktorantura təsilini, 2011-ci ildə isə idarəetmə uçotu üzrə beynəlxalq ixtisaslaşma dərəcəsini (CIMA Ad Dip MA, distinctive pass) almışdır. 2019-cu ildə dünyanın ən nüfuzlu universitetləri üzrə ilk üçlükdən biri olan Harvard Business School-un PLD / EMBA proqramını qazanmışdır. İlkin Zeynallının peşəkar karyerası təlim, inkişaf, təhsil, menecment, inzibati idarəetmə, insan resurslarının idarə edilməsi sahələrini əhatə edir. O, menecment, liderlik, insan resurslarının idarə edilməsi, əmək fəaliyyətinin idarə edilməsi, strateji planlaşdırma, layihələrin edarə edilməsi sahələri üzrə Azərbaycanda aparıcı təlim ekspertlərindən biridir. İlkin Zeynallı 4 ilə yaxın bir müddətdə neft-qaz sektorunda müxtəlif layihələrdə insan resurslarının idarə edilməsi sahəsində, 12 ilə yaxın bir müddətdə isə bank sektorunda inzibati idarəetmə və insan resurslarının idarə edilməsi sahəsində rəhbər vəzifələrdə çalışmışdır. 2013-cü ildən 2018-ci ilin yanvar ayına kimi “DəmirBank” ASC-də İnsan Resursları Departamentinin direktoru vəzifəsin tutan İlkin bəy 2018-ci ilin fevral ayından etibarən Bank Respublikanın İnsan Resursları Departamentinin direktoru vəzifəsində çalışmaqdadır. İlkin Zeynallı The Manager's Development Program (Leadership & Management Academy, UK), Introduction to Management Workshop (The Chartered Management Institute’s Short Course Program in association with ProSeminar, UK), Leadership and Communication (Meirc Training and Consulting Company, Dubai), Boulder Management Training Program – Financial Management Concentration (3-week full course, Turin – Italy), Environmental and Social Aspects of Business, European Bank for Reconstruction & Development (Baku – Azerbaijan), Security Risk Management Training (World Vision Corporate Security, Bad Kissingen, Germany), HAY Certification Training (HayGroup, Phuket, Thailand) peşəkar təlimlərini almışdır.

Ətraflı →

Əmək Məcəlləsi və Kadr Kargüzarlığının Təlimi

  • 13 Oktyabr 2019 |

Təlimçi: Müşfiq Əmircanov Müşfiq Əmircanov, İnsan Resurslarının idarə edilməsi sahəsində çoxşaxəli iş təcrübəsinə malikdir. O, uzun müddətdir ki,  İnsan Resursları üzrə müxtəlif funksiyaları icra edir. “DəmirBank” ASC-də  ardıcıl olaraq “Əmək Münasibətlərinin Tənzimlənməsi”  ,  “Kadrlar və Əmək haqqı” ,  “İşə qəbul və seçmə”  şöbələrinin rəhbəri vəzifələrində işləyərkən kadr inzibatçılığı  (personnel administration)  və əmək haqqı (payroll) istiqamətlərinə rəhbərlik etmiş, məşhur  SAP HRM proqram təminatının  tətbiq edilməsində  böyük  rolu  olmuşdur.  Bu zaman Azərbaycan əmək qanunverciliyini və ölkədəki təcrübəni incəliklərinə  qədər  araşdıraraq,   qanunvericilik  və biznes  tələblərinin  formalaşdırılması,  kadr və əmək haqqı  əməliyyatları üzrə biznes proseslərin hazırlanması və avtomatlaşdırılmasında iştirak etmişdir. Daha sonra  “AzerGold”  QSC-də  İşə qəbul  və Kadrlarla iş şöbəsinin rəhbəri,  İcbari Tibbi Sığorta  Agentliyində  İnsan  Resursları  üzrə  bölmə  rəhbəri  vəzifələrində işləmişdir. Müşfiq Əmircanov hal-hazırda "Saffron Restaurant Group" şirkətinin  İnsan resurslarının  idarə  edilməsi üzrə meneceridir.  O eyni zamanda İnsan resursları sahəsində ixtisaslaşmış beynəlxalq təşkilatlardan olan  CİPD-nin  Certificate  in  Human  Resources  Management  adlı uzunmüddətli  sertifikasiya proqramını uğurla bitirərək Associate CİPD səviyyəsinə  yiyələnmişdir.  Müşfiq Əmircanov 2008-ci ildə Milli Aviasiya Akademiyasında Beynəlxalq hüquq ixtisası üzrə tam ali təhsili bitirmişdir.

Ətraflı →

Təlimlərdən qeydiyyatdan keçin, zəngimizi gözləyin